Με τη χρήση της ιστοσελίδας μας, αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τις πρακτικές που περιγράφονται στην παρούσα Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
Προκειμένου να μπορέσουμε να κάνουμε τον ιστότοπό μας όσο το δυνατόν πιο ελκυστικό χρησιμοποιούμε cookies. Εξακολουθώντας να χρησιμοποιείτε το Site μας, δηλώνετε ότι συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
-59% Εισαγωγή στο Marketing

Σύνοψη του βιβλίου "Εισαγωγή στο Marketing"

Πρόκειται για µια εισαγωγή στην επιστήµη του Marketing, γραµµένη από τους P. Kotler και G. Armstrong δύο αυθεντίες στο χώρο της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Marketing. Ένα σύγχρονο και εµπλουτισµένο µε πρακτικές εφαρµογές βιβλίο για όσους ασχολούνται ακαδηµαϊκά, ερευνητικά ή και πρακτικά µε θέµατα επιχειρησιακής στρατηγικής. Οι συγγραφείς παρέχουν µια πλήρη θεώρηση της επιστήµης του marketing, µέσα από ένα ολοκληρωµένο πλαίσιο ανάπτυξης πελατειακής αξίας και σχέσεων µε επικέντρωση στη χρήση των νέων τεχνολογιών, των εφαρµογών του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Ιδιαίτερη σηµασία δίνεται σε θέµατα ηθικής και κοινωνικής υπευθυνότητας των επιχειρήσεων απέναντι στους πελάτες και τους συνεργάτες τους. Καταγράφονται οι τάσεις και οι προκλήσεις που αναδύονται στο περιβάλλον της επιχείρησης και ενσωµατώνονται στις κλασσικές αρχές, διευρύνοντας την µεθοδολογία και τις τεχνικές έρευνας και διοίκησης. Αναλύονται επίσης και ζητήµατα στρατηγικής επιχειρησιακής ανάπτυξης, µε έµφαση σε θέµατα διοίκησης εφοδιαστικής αλυσίδας και δηµιουργίας σχέσεων µε τους συνεργάτες. Τα καινοτόµα κανάλια επικοινωνίας και το ψηφιακό marketing αποτελούν σύγχρονες εφαρµογές που συµπεριλαµβάνονται στην ανάλυση των συγγραφέων. Η πελατοκεντρική στρατηγική, ο επιχειρησιακός στρατηγικός σχεδιασµός, η διαχείριση των πληροφοριών, η κατανόηση της αγοραστικής συµπεριφοράς των καταναλωτών, η τιµολόγηση, τα κανάλια προώθησης και διανοµής του προϊόντος, οι δηµόσιες σχέσεις και η διεθνής αγορά είναι από τα θέµατα που αναλύονται. Πρόκειται για ζητήµατα κλασσικών αρχών και µεθόδων του marketing, φιλτραρισµένα µέσα από τις εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στο χώρο. Η πληθώρα πρακτικών παραδειγµάτων, οι ερωτήσεις καθοδήγησης, οι µελέτες εφαρµογής καθώς και η παράθεση µιας λίστας ηλεκτρονικών διευθύνσεων ως πηγή περαιτέρω µελέτης και έρευνας καθιστούν το παρόν έργο ένα χρήσιµο εργαλείο στα χέρια των ειδικών του µάρκετινγκ, των επιχειρηµατιών και των σπουδαστών.


Συγγραφέας/εις: Armstrong Gary, Kotler Philip
Κατηγορία: marketing-διαφήμιση
ISBN: 9789604582044
Ημερ/νία έκδοσης: 11/2009
Εκδότης: Επίκεντρο
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σελίδες: 898
Γλώσσα βιβλίου: ελληνικά
Γλώσσα πρωτοτύπου: Αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Marketing, An Introduction, 9th ed.
Συντελεστές: Μεταξάς, Αναστάσιος
Βλαχοπούλου, Μάρω
Τόπος έκδοσης: Θεσσαλονίκη
Βάρος βιβλίου: 2646 gr
Διαστάσεις βιβλίου: 28x21 cm
Στοιχεία έκδοσης: Πρόλογος στην ελληνική έκδοση: Μάρω Βλαχοπούλου.
ISBN 10: 9604582046

Γράψτε μια αξιολόγηση

Παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε λογαριασμό για να αξιολογήσετε

Εισαγωγή στο Marketing

  • 135,00€
  • 55,36€
  • Χωρίς ΦΠΑ: 55,36€

Ετικέτες: Εισαγωγή στο Marketing